وب لاگ امیرحسین اسعدی

آنچه یادگرفتم، خواندم و دیدم رو اینجا به اشتراک می‌گذارم
I share what I learned, read and saw

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۲ - احمد صداقت زاده
    عالی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

خوانش کلیدر

در کتابخونه اجباری با کتاب جای خالی سلوچ آشنا شدم. و بعد از اون تصمیم گرفتم کتاب دیگر دولت آبادی، یعنی کلیدر رو بخونم. به این امید که حوصله‌ام سر نره توی این مدت. با بلند خوندن کتاب حض میکنم، و انگار که از زمین و زمان جدا میشم. تصمیم گرفتم بخشی از کتاب رو که الان مشغول خوندنش بودم رو ضبط کنم و به اشتراک بگذارم. باتوجه به شرایط اجباری بعید میدونم بتونم اینکار رو مرتب، منظم و پیوسته انجام بدم. تا ببینیم چی میشه.

برای شنیدن میتونید به این لینک مراجعه کنید(فندق شکن لازمه)

https://on.soundcloud.com/MetnoNyx2bNQ9yr38

چراغ ها خاموش، هدست‌ها روشن

سبلان و اردبیل گردی

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵ در کنار ایستگاه متروی استاد معین جمع شدیم و ساعت ۱۲ شب به سمت اردبیل حرکت کردیم. در راه متأسفانه یکی از لاستیک‌های خودرو ترکید ولی خوشبختانه راننده تونست شرایط رو به خوبی کنترل کنه و بعد حدود دو ساعت حرکت کردیم.
صبح حدود ساعت ۱۰ به اردبیل رسیدیم و جلوی آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی توقف کردیم به پیشنهاد اعضا قرار شد ساعت ۱۲:۴۵ دوباره جمع شیم و در این مدت از شهر هر طور که دوست داریم بازدید کنیم و خریدهامون رو انجام بدیم.

دوچرخه سواری تو دل جنگل

تو آبدارخونه بودم که دیدم صدای پیامک گوشیم اومد، دوستم میلاد منو به برنامه دوچرخه سواری از کارمزد به لفور دعوت کرده بود. تا حالا غیر از خراسان رکاب نزده بودم و اینکه زمانش جوری بود که شک داشتم به موقع برسم محل خدمتم، ولی بهش گفتم میام و بذار برم ببینم دوچرخه سواری تو جاده خاکی های جنگل چه جوریه