وب لاگ امیرحسین اسعدی

آنچه یادگرفتم، خواندم و دیدم رو اینجا به اشتراک می‌گذارم
I share what I learned, read and saw

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۲ - احمد صداقت زاده
    عالی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

پلاگین ASR در EEGLAB

پلاگین ASR که مخفف Artifact Subspace Reconstruction  هست امروزا با نام clearn_rawdata هم شناخته میشه، در حقیقت چند تا روش کنار هم قرار گرفتن و تشکیلش دادن. در مجموعه پلاگین‌های EEGLab در دسته پلاگین های مربوط به Artifact قرار میگیره. تا به الان ۷۴۰۴ بار دانلود شده (رتبه ششم در کل پلاگین‌ها). در این مطلب ما آخرین نسخه  تا به زمان نوشتن این پست یعنی نسخه 2.3 شو توضیح میدیم. خبر خوب اینکه امروزا به صورت پیش فرض همراه با EEGlab نصب میشه و نیاز به نصبش نیست پس فقط کافیه EEGlab تو رو اگه آپدیت نیست آپدیت کنید.

آقای Christian Kothe اولین بار کدهای این برنامه رو توسعه دادن(تصویر راست). و الان بیشتر توسط Arnaud Delorme این کار ادامه پیدا میکنه(تصویر چپ).

اگه شما هم با سیگنال‌های مغزی در EEGLAB کار کرده باشین برای حذف نویز و تمیز کردن سیگنال احتمالا اسم این پلاگین رو شنیدین.

دو قابلیت اندروید برای حفظ توجه

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که با اینکه به اپراتور تون گفته باشین دیگه برای من پیامک تبلیغاتی نفرست ولی بازم براتون پیام اسپم بیاد بعضی از پیام‌ها هم شماره خاصی ندارن و به جای شماره یک اسم هست مثلا HasanRohani در قسمت اول میخوام رها شدن از این مدل اسپم‌ها رو بگم و در ادامه حالت don't distrub رو معرفی کنم من مطابق اندروید ۵ می‌گم و احتمالا با کمی تفاوت تو گوشی شما هم باشه.