وب لاگ امیرحسین اسعدی

آنچه یادگرفتم، خواندم و دیدم رو اینجا به اشتراک می‌گذارم
I share what I learned, read and saw

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۲ - احمد صداقت زاده
    عالی

دو قابلیت اندروید برای حفظ توجه

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که با اینکه به اپراتور تون گفته باشین دیگه برای من پیامک تبلیغاتی نفرست ولی بازم براتون پیام اسپم بیاد بعضی از پیام‌ها هم شماره خاصی ندارن و به جای شماره یک اسم هست مثلا HasanRohani در قسمت اول میخوام رها شدن از این مدل اسپم‌ها رو بگم و در ادامه حالت don't distrub رو معرفی کنم من مطابق اندروید ۵ می‌گم و احتمالا با کمی تفاوت تو گوشی شما هم باشه.

مسدود کردن اسپم‌ها

با اینکه پیامک‌های تبلیغاتی رو لغو کرده بودم، ولی بازم هم اسپم‌های زیادی داشتم و یک بار که شمردم حدود هفته‌ای ۲۰ عدد می‌شد. فهمیدم میشه علاوه بر اسپم کردن یک شماره یک عبارت رو هم اسپم کرد. و این باعث شد دیگه اسپم کمتری دریافت کنم شما هم می‌تونید با تعریف کردن عباراتی مثل "پیشواز"،"رایگان"،"افق"،"ابرتو" جلو دریافت پیام‌های حاوی این عبارات رو بگیرید من حدود ۳۵ عبارت رو اسپم تعریف کردم و البته کلی شماره.

برای استفاده از این قابلیت باید برین تو پیام‌هاتون اون بالا سمت راست روی more لمس کنید بعد setting رو انتخاب کنید و بعد spam filter رو انتخاب کنید بقیش دیگه سادس و می‌تونید  خودتون انجام بدین.

حالت Do not disturb

این حالت که خیلی برای من خوب بود توش می‌تونید بگید همه چیز سایلت باشه به جز یکسری برنامه‌ها یا آدم‌های خاصی که شما براش تعریف می‌کنید این طوری دیگه خیالتون راحته که وسط کار و یا مطالعه تون اگه مَمَد زنگ بزنه یا پیام بده شما حواستون پرت نمیشه از طرفی شماره‌های خاصی که براش تعریف کردین همچنان در حالت غیر سایلنت هستن. یادمه قبل از این من گوشیم رو سایلنت می‌کردم ولی یک گوشه کوچیک ذهنم درگیر این بود نکنه الان فلانی زنگ زده باشه و من متوجه نشده باشم واسه همین هر چند وقت گوشی مو چک می‌کردم ولی الان دیگه خیالم راحته.

برای فعال کردنش اگه پنل بالایی رو برای روشن کردن وای‌فای مثلا پایین کشیده باشین، در انتها و یا در edit یکی از ابزار ها حالت Do not distrub رو دیدین که شبیه به تابلوی ورود ممنوع هست کافیه روش لمس کنید تا فعال بشه، بعد که فعال شد اون پایین می‌نویسه Do not disturb mode on کافیه روش لمس کنید تا به تنظیماتش برسید بقیش سادس و خودتون می‌تونید دنبال کنید. البته اگه دنبال برنامه‌ای میگردین که مثلا یه برنامه دیگه مثل اینستاگرام رو بلاک کنه و فقط ساعت‌های خاصی اجازه بده چک کنید میتونید از برنامه AppBlock استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">