وب لاگ امیرحسین اسعدی

آنچه یادگرفتم، خواندم و دیدم رو اینجا به اشتراک می‌گذارم
I share what I learned, read and saw

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۲ - احمد صداقت زاده
    عالی

پایان نامه ارشد در مورد تابع پاسخ زمانی یا TRF

موضوع تز ارشد من راجع به این بود که بیام رابطه مکانی و زمانی بین فعالیت مغزی و یک چندرسانه‌ای رو پیدا کنم.

ما یک داده EEG داشتیم در حالتی که دانش آموز‌ها فیلم سخت و ساده دیده بودند. میخواستیم از روی EEG ببینیم میشه فهمید دانش آموز هنگ کرده یا نه؟

از طریقه ارائه دکتر بهتاش بابادی با مفهموم تابع پاسخ زمانی آشنا شدم و دیدم چقدر مربوط به کار منه و میشه ازش در تزم استفاده کنم

بعد روی این موضوع عمیق‌تر شدم در ورکشاپ‌های مرتبط شرکت کردم و مقاله‌های آدم‌های این کاره رو دنبال کردم.

کاری از سال ۹۸ شروع شد و در ۳۰ بهمن ۴۰۱ به اتمام رسید

اگر خواستین پتانسیل وابسته به رخداد یا همون ERP رو در فضای پیوسته ببینید، تابع پاسخ زمانی یا TRF میتونه براتون مفید باشه

قطعا این پایان‌نامه خالی از ایراد نیست، اگر موردی بود بهم بگین

دانلود فایل پایان‌نامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">